Monday, June 8, 2015

1'st Giveaway by Murni Alysa

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Cop cop. Nak tanya? Siapa kat sini pernah ambil apa2 supplement? Tak kesahlah daripada apa2 jenis jenama sekali pun. Tolong angkat tangan meh. Hehehe. 

Kalau awak kat luar sana ada ambil supplement, saya pun ada. Hikhik. Supplement saya daripada keluaran Shaklee. Dedulu, Vitamin C yang saya ambil adalah jenis kunyah-kunyah nie. Siapa pengedar Shaklee pasti tahu nama vitamin c yang jenis kunyah2 nie. Hehe. 

Oleh itu, saya mahu mencuba vitamin-c ini kerana ingin menggantikan vitamin c yang kunyah2. Tambahan pula, vitamin C saya dah nak habis. Hikhik. Dengar kata, vitamin C ini, lebih banyak khasiatnya. Makanya, saya menginginkannya. Manalah tahu, nanti kulit saya menjadi lebih segar dan tidak kusam lagi. Hehe. Tapi, memang teringin pun nak cuba vitamin c yang jenis sustainable keluaran SHAKLEE.

panjang tak mukadimmah saya. Ekeke. Saya telah pun menyertai GA by Murni Alysa. Semoga mempunyai rezeki untuk memiliki vitamin c tersebut.

Kepada yang berminat untuk menyerta, jejom lelaju klik banner kat bawah. Syaratnya, memang super duper senang lah. Follow dan follow.


Tamat pada 15 JUN 2015

No comments:

Post a Comment