Wednesday, April 22, 2015

Blogging membantu Interview

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Mula-mula senyum. Kemudian senyum dengan lebih lebar. Kemudian senyum sampai mata sepet. Lalu, terbahak-bahak ketawa. Padahal, tidak lucu pun. Hehe. Itu namanya terapi pipi, kasi urat-urat muka sentiasa berfungsi dengan lebih lagi. ekekeke.

Apa kena mengena blogging dengan interview atau temuduga? Haruslah ada! Ini pengalaman sendiri yang sendu bab mengarang ayat-ayat cinta. Itu baru mengarang dah sendu. Kalau bercakap, lagi lagilah meraung. Hikhik. Tapi, jangan risau, dengan blogging semuanya bisa diatasi! Di atasi okay! Bukan di bawahi! Hahaha

Berdasarkan pengalaman yang baru menyemai benih dalam blog ini, ada satu benda baru yang dapat dipelajari. Salah satunya, macam mana nak karang ayat supaya mengancam sexy and wow gitu. Hikhik. Selain kita yang menulis, sometimes bila kita blogwalking, kita boleh belajar macam mana blogger lain mengarang ayat. Makanya, selalu lah blogwalking. Banyak yang kita dapat, first dapat ilmu, second dapat info dan lain-lain lagi.

Tambahan pula, kebanyakkan blogger mempunyai latar belakang yang pelbagai. Ada yang cikgu, engineer, architecture, umur pun pelbagai jenis umur. Secara tidak langsung, ia akan menyebabkan pemikiran kita dapat berfikir seperti mereka. Contoh, kita yang umur 17 tahun tapi pemikiran lima tahun lebih tua daripada umur. Itu sudah bagus! Lebih kenal erti tanggungjawab. Not just salahkan to other person!

Itulah lah dapat saya pelajari. Dan lagi satu, pelbagai info mengenai cara menghadiri temuduga juga boleh didapati di dalam blog. Malah, mereka akan berkongsi perasaan dan situasi ketika temuduga. Beruntungkan! Sangat untung!
Saya suka! 

salam sayang.

Post a Comment