Monday, April 20, 2015

Rambut Cantik bersama Sunsilk

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Rambut adalah mahkota perempuan. Penjagaan rambut harus dititik beratkan terutama sekali bagi mereka yang bertudung. Ianya akan jadi mudah sekiranya kita bijak memilih syampu yang sesuai dengan kondisi rambut kita.

Contohnya, kalau jenis yang berkelimumur, anda dinasihatkan untuk menggunakan syampu rambut yang khusus direka untuk kulit kepala berkelimumur. 

Pada zaman sekarang, terdapat pelbagai jenis jenama syampu. Semua akan menjanjikan keputusan yang lumayan bagus. Pernahkah anda mendengar jenama Sunsilk?

HaruslAh pernah! Lagi-lagi kalau model syampu itu rambutnya SubhanAllah cantiknya. Pasti nak cuba. Bila dah cuba akan mula merasa sesuatu yang wow pada rambut. Logikkan!

Serba ringkas penjagaan rambut:
  1. Mula mula haruslah cuci rambut bersih-bersih guna syampu ni. Selalunya, ianya lebih afdal sekiranya rambut dicuci 2 kali. CuciN pertama untuk membersih minyak-minyak yang melekat pada rambut dan kulit kepala. Selepas itu, bilas. Kemudian, cuci semula rambut denvan syampu sekali lagi. Barulah semua kotoran degil hilang. Hikhik
  2. Lepas bilas kali kedua, kena lah letak conditioner. Function conditioner ini untuk melembhtkan dan memberi nutrisi kepada rambut. Seriously lembut lepas guna conditioner ini. Seronoknyaaa, fefeeling artis keja. Mihmih.
  3. Bilas balik conditioner yang telah dilumur dihujung-hujung rambut tadi. Keringkan rambut. Kemudian, letak minyak yang mengandungi vitamin untuk menjamin rambut sentiasa dalam keadaan  sihat. Hehe
Lalu, produk apa yang menjadi pujaan??
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
 Dan jawapannya adalahhhhhh
.
.
.
.
.
.
SUNSILK


carismerahloveisyou.blogspot.com, google.com
sumber: google.com


No comments: