Wednesday, May 20, 2015

Bibir Merekah

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Lamanya tak menulis. Sempat jengah-jengah je. Nak melawat kekawan pun tak sempat. Nanti saya nak melawat kengkawan saya kat sini juga. Tak kira! Tunggu masa yang sesuai je ni. Hehe.

Bibir yang sihat adalah bibir yang lembap. Bukan maksud bibir tu tak pandai. Bukan tau. Ni lembap bukan lembab. Hikhik. Disebabkan saya nie perempuan lembut "ayu", makanya saya selalu lah sapu lipgloss, gincu dan seangkatannya. Tapikan, lepas try lipgloss yang satu nie, tetiba kulit bibir jadi sangat tegang. Sampaikan, bila makan pedas, rasa sakit kat bibir tu.

Perasan pun lepas 2 kali penggunaan lipgloss itu. Hasilnya, memang cantiklah bibir. Tapi kesannya, i yang menanggung sakit. Huh

Makanya, carilah balik gincu baru dengan jenama sama macam sblm ini. Revlon je yang i mampu. Syahdu sendu x? mihmih. Asalkan saya dapat conteng bibir supaya merona merah sudah. Hikhik

H/P: jangan pepandai nak tukar jenama lain, kalau uolss dah bertahun guna dan barang tersebut sesuai dengat kulit uolss yang super mengada tu.

Letih tau, nak senyum susah. Nganga susah. Cakap pun buka sikit je. Makan lagi lah susah. Minum je senang. Dugaan. 
Post a Comment