Friday, May 15, 2015

Yuhanis Sekolah

Assalamualaikun dan salam sejahtera.


Dah kenapa duk ber Yuhanis bagai. Semalam kan HATI PEREMPUAN baru habis. Huh. Lega kami.mihmih.

Makanya, harini nak keluar, baju pilihan saya adalah color merah mak ngah. Haha. Saya memang suka pakai baju yang terang terang. Biru biru terang, hijau hijau terang dan semua yang terang2 lah. Kekonon bajet putih melepak macam Adira. Padahal sendu sendu je kulit pun. Tapi, Alhamdulillah. Hehe 

Dah pakai baju merah, lalu, dipadankan dengan tudung kuning. Memang x padanlah kan! 

Keluar je bilik, adik duk kata macam Yuhanis lah. Hahaha. Tanpa berlengahkan masa, i terus tukaq tudung hitam. Adik bab perli full mark kot. Ekeke. Terus tak berani nak keluar.

Credit: google

p/s: padahal masa belajar dulu, seluar coklat, baju merah, tudung purple. Hahahha. Jauh kot boleh pergi.
Post a Comment