Friday, March 20, 2015

BERHATI-HATI

Assalamualaikum...

Haa. ini entry yang ke-tiga untuk hari ini. Bukan main, lapang betul masa saya harini. #melaghanomborsatu. Apakah yang di maksudkan dengan hati hati? haa. Macam saya ini, saya memang suka berhati-hati tak kena tempat ini. Dengan sedara mara pun selalu letak satu dinding dinding yang membataskan perbuatan. Bukan nak tunjuk ARROGANT. Tetapi, nak pastikan supaya tidak selalu sakit hati merana makan hati. Hmmm. Banyak dah cerita pasal benda-benda ini. Itulah sebabnya. Contoh yang boleh mengundang tragedi dan jugal komedi. mihmih.

Pada suatu petang...

Saya duduk dalam rumah yang sangat indah dan cantik. Tetiba ada satu motor park depan pagar rumah. Macam biasa, saya bukan jenis yang nak terhegeh-hegeh tengok siapakah yang berada dihadapan pintu. Nampak tak kemalasannya itu. hikhik. Sifat itulah yang menunjukkan sikap berHATI-HATI saya. Haa, ayat cover. huhuhu. Agak lama motor itu park kat depan, dengan berpakaian seragam. Saya beranggapan penunggang motor itu ingin menjalankan tugasnya sesuai dengan uniformnya. 

Dalam hati: Dah kenapa lama sangat nak jalankan tugas anda. Susah sangat ke. Agak marah jugak lah kat situ. Nampak tak, saya jenis tak suka orang kacau privacy saya. #tegascantik

Lepas itu, beranikan diri keluar pergi tengok. Sekali, my Abah lah. hahaha. Taktahu pun abah naik motor pergi kerja. Malu sendiri sambil sengih sengih dengan mak. hahaha. Meh tengok bukti sikit meh.

google
Ni adalah luahan hati seorang kakak. Padahal nak perli adik dia yang tak peka alam sekeliling.hahahaha


Itu je cerita untuk masa sekarang. Sebab takut ter post lagi..mihmih..

bye bye muah muah..love you

Post a Comment