Wednesday, March 4, 2015

WANITA

Assalamualaikum semua n buat yang bukan beragama Islam, Salam sejahtera (sambil senyum 😊).

Dah berapa en3 asyik duk pung pang pung pang pasal SHAKLEE, sekarang kita cuba alih sikit tajuk. Sikit je, jangan jauh jauh okay! 

WANITA???
WANITA!!!
WANITA...
Intonasi nada pun dah lain kan. Begitu juga kami yang bergelar wanita, berbezaaa. Ada yang cantik slim melim comel putih kuning langsat mangga manggis ( ckup x buah yg saya bagi). Nak faham KAMI, lagi lahhhhhhhh 'MUDAHHHH'..mihmihmih. Fahamlah kan bila setiap word diberi penekanan. Tp percayalah KAMI unik. Sebab apa??

Ni dah subtopic isi bakul masuk lif. hahaha. Sebab kami istimewa adalah:
  1. Kami ada hati yang sangat rapuh untuh digenggami. Dlm bahasa pasar malam belakang rumah, hati KAMI mudah terguris menghiris ikan bilis. 
  2. KAMI insan ayaq mata. Bab ni memang saya sokong support angkat tangan nmpk tiaqq 200%. Kami nangis bukan LEMAH. Akan tetap, nangisnya kami utk membasuh luka pedih sedih yang dtg singgah. Haa, faham ke tidak??
  3. Kami susah untuk menghargai. Tapi tapi tapi, bila sampai kami menghargai, janganlh duk melukai kami. Sakitnya tuh disini di dalam hatiku #citacitata.
  4. Banyak lg sebenarnya...sebab wanita kan istimewa..sabar yer tunggu next entry okayyy
EN3 kali ini agak bias kan. Nak buat mcm mana. Owner blog carismerahloveisyou.blogspot.com ni WANITA juga. Hihihi

WANITA WANITA jugak, meh sesiapa yang berminat nak beli produk SHAKLEE terutama yg lagi ngeTOP bulan ni ( ESP, VITA-LEA for child, ZINC COMPLETE). 

Nak tanya pasal info lebih dalam atau untuk mendalami hati wanita ke sembang sembang bermanfaat pasal SHAKLEE atau nak harga produk SHAKLEE yang berbaloi baloi, marilah dekat melekat dengan saya. 😄😄😄

whatsapp/call/message: 01121313841

No comments: