Thursday, March 5, 2015

KHASIAT ESP SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua =)


Semperna hari yang berbahagia dan mulia ini (dah kenapa, hari raya ke???), Miss N ingin menerangkan apakah khasiat yang terkandung dalam HOT PRODUCT kali ini, tidak lain dan tidak bukan adalah ESP (Energizing Soy Protein). Awak mahu diterangkan dalam essay 180 perkataan yang bila campur karoot komedia boleh jadi Novel, atau dalam keadaan yang SIMPLE MIMPLE PIMPLE tapi point pentingnya terus masuk menusuk ke dalam hati dan fikiran. Haa.

 Okay, meh kita buat survey. Siapa nak method 1 dan siapa mahu method 2??? Dengan bangga hatinya, saya menjawab nak method 2 (tanya sendiri jawablah sendiri..sadis tragisnya) ekekeke. Dalam bahasa mudah seperti mengajar ketam berjalan, simple method is the best way untuk buat awak semua faham and JIMAT masa. Saya suka saya suka. love muachh sikit meh. mihmihmih.

Apa KHASIAT ESP SHAKLEE nie. Tadi bersungguh-sungguh nak bagitahu. Sudahnya mukadimah je dah macam satu scene TEMAN LELAKI UPAHAN. hahaha. Bab mengarut memang hobi Miss N nie =P

Nah lah ambil lah. Dah ambil kena tengok. Dah tengok kena fikir. Dah fikir kena lah beli. hikhikhik. Tak rugi pun. Jangan risau risau ye.

Sumber dipetik dari belog Shima Zainal.
........................................................................................................................................................................
Sebarang pertanyaan atau pembelian, sila hubungi:

Miss N
Message/ Whatsapp: 01121313841

No comments: