Friday, March 20, 2015

SEPERTI ITU...LALU?

Assalamualaikum...

Hai kengkawan. Seronoknyaaaa. Kamu semua sedang menonton cerita Cinta Illahi ke? hikhik. Saya pun tengok juga cerita itu. Tapi saya panggil cerita itu dengan cerita "HUD". Semperna nama heronya HUD. Senangnya untuk buat cerita orang jadi cerita kita sendiri. Macam kita yang penat penat jadi produser untuk cerita itu. Tapi tapi, tak salahkan kalau berangan. Sessungguhnya BERANGAN ITU FREE. hahaha.

Motif entry ini pun bukan berkaitan cerita CINTA ILLAHI. Nak cerita pasal SEPERTI ITU. Tahukah anda apakah SEPERTI ITU itu?. Tak tahukan (geleng geleng). Okay lemme explain about it. Sebenarnyakannn, ini lah lagu yang lagi dipasang berulang-ulang kali di dalam kepala. Tapi, takda lah sampai istilah pening, OKAY!. Kat bawah ni Lirik Seperti Itu yang dinyanyikan oleh Syahrini. Lagu ini dicipta oleh MELLY GOESLAW. Siapakah itu Syahrini? Ofcourse, gadis yang cantik ayu putih gebu mulus. 

syahrini cantik menarik arti indonesia
gambar ini pun atas ehsan pakcik yang ohsem google


LIRIK LAGU: SEPERTI ITU (SYAHRINI)

Sedikit dikit kamu marah
Aku makin cantik kau marah
Maunya kamu aku diam
Tak kemana mana
Bagai burung dalam sangkar

Seperti itu.....

Jadi buah simalakama
Aku cinta tapi terkekang
Mau nya kamu aku diam
Tak boleh bersolek 
Jangan sampai tambah cantik

Seperti itu.......

Seperti itu maumu
Tak mungkin aku bahagia
Seperti itu cintamu
Mama papa tolong aku
Hempaskan cinta

Resiko punya pacar cantik
Gimanapun banyak yang suka
Kau ikuti aku terus sampai ku susah bergerak
Maju mundur maju
Cantik Cantik

No comments: